دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مکانهای دیدنی - اسکله تفریحی کیش

مکانهای دیدنی - اسکله تفریحی کیش

مکانهای دیدنی - اسکله تفریحی کیش

کیش یکی از پرهوادارترین و زیباترین مقاصد توریستی در کشورمان ایران است که هر ساله گردشگران و بازدیدکنندگان بسیاری را از اقصی نقاط ایران و کشورهای خارجی به سمت خود جذب می‌کند. اگر در سفر به جزیره دیدنی کیش به دنبال مکانی به دور از هیاهو برای خوش‌گذرانی به همراه خانواده یا دوستان خود هستید، به دنیای زیر آب اسکله تفریحات دریایی کیش بروید و برای خود خاطرات شیرین و مهیجی را خلق کنید. فاز نخست اسکله تفریحات دریایی کیش به طول ۴۳۷ متر، عرض ۱۸ متر و مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ساختار چوبی واقع در انتهای بلوار دریا در 5 مرداد 1385 توسط متخصصان ایرانی ساخته شده است.

همان گونه که از اسم آن پیداست، اسکله تفریحات دریایی کیش برای سرگرمی و تفریحاتی ایجاد شده است که شما می‌توانید با گردش بر روی اسکله تفریحات دریایی کیش، بدون هیچ‌گونه اثر تخریبی بر زیستگاه‌های دریایی، به تماشای مناظر طبيعي و ماهي‌هاي رنگارنگ و گوناگون سواحل مرجاني با وسایلی مثل قایق‌های کف شیشه‌ای، کشتی های آکواریوم، غواصی با اسکوتر و پاراسل بپردازید.

اسکله تفریحی کیش کجاست؟

اسکله تفریحی کیش در شمال شرقی جزیره، انتهای بلوار دریا در سال ۱۳۸۵ افتتاح گردیده است. اسکله‌ای با ساختاری چوبی که مهندسین ایرانی در کمال دقت، بدون کوچک‌ترین آسیب و ضرری برای محیط زیست ساخته‌اند. این اسکله با عرض ۱۸ و طول ۴۳۷ متر دارای حدود ۱۰ هزار مترمربع مساحت است. محیط‌های اقماری اسکله نیز با انواع امکانات آماده است تا هر آنچه از یک تفریح حسابی انتظار دارید برای شما فراهم کند.

تفریحات ناب در اسکلۀ تفریحی کیش

انواع و اقسام تفریحات دلبرانه و مدهوش‌کننده در این اسکلۀ جذاب و دیدنی فراهم شده‌اند تا کیش‌گردان عزیز از آن لذت برده و بهترین خاطرات را برای خود به یادگار ببرند. در ادامه مطلب بعضی از این تفریحات مهیج و بی‌نظیر را معرفی خواهیم کرد.

جت اسکی

یکی از تفریحات ناب و مهیج در اسکله تفریحی کیش با عنوان جت اسکی شناخته می‌شود. در این تفریح جذاب می‌توانید بر موتور جت اسکی سوار شده و با سرعتی غیر قابل توصیف پهنۀ آبی خلیج فارس را زیر پا بگذارید. این تفریح از هیجان خیلی زیادی برخوردار است و می‌تواند شادی عمیقی به قلب مهربان شما هدیه نماید. برای تجربۀ این تفریح جذاب و مفرح احتیاجی به آموزش خاص نخواهید داشت. آموزش‌های لازم در مدت زمانی کمی به طور مختصر توسط مسئول سایت به شما ارائه خواهد شد. این بازی محدودیت سنی خاصی ندارد و اشخاص بیش از ۱۲ سال می‌توانند این تفریح ناب را تجربه نمایند.

قایق‌های پدالی

یکی از انواع قایق‌ها که اتفاقاً در قیاس با سایر قایق‌های تفریحی از رواج بیشتری برخوردار است با نام قایق‌های پدالی شناخته می‌شوند. شاید بشود گفت این نوع از قایق‌ها در قیاس با سایر انواع قایق‌ها از هیجان کمتری بهره دارند و شاید همین امر موجب شود که لحظات سواربودن بر قایق‌های پدالی تبدیل شوند به لحظاتی برای بهتر دیدن و بهتر احساس‌کردن خلیج فارس و آسمان آن و ماهی‌های رنگارنگش و شاید حتی مرغ‌های سرگردانش. تجربۀ قایق‌های پدالی در پهنۀ خلیج فارس شعف‌انگیز است.

قایق‌های ماهیگیری

یکی از تفریحات نابی که بسیاری از افراد مشتاق تجربۀ آن هستند و شاید بشود گفت با گذراندن زمان برای تجربۀ این تفریح به آرامش دست پیدا می‌کنند، لذت ناب ماهیگیری است. خوشبختانه در اسکله تفریحی کیش امکان تجربۀ ماهیگیری، آن هم به صورت سوار بر قایق‌های مخصوص وجود دارد. به این ترتیب کسانی که به این تفریح سرشار از آرامش و سکون علاقه داشته باشند می‌توانند بر قایق ماهیگیری سوار شده و از ساحل فاصله بگیرند و در نقاط عمیق‌تری از خلیج فارس به ماهیگیری بپردازند.

قایق‌های پارویی

یکی دیگر از انواع قایق‌ها که نوع کلاسیک به شمار می‌رود و در قیاس با دیگر انواع قایق‌ها از قدمتی طولانی‌تر برخوردار هست با نام قایق‌های پارویی شناخته می‌گردند. سواربودن بر قایق‌های پارویی نوعی آرامش، سکون و حسی از لذتی توصیف‌ناپذیر را به همراه دارد. علاوه بر این، حضور در یک قایق پارویی که احتمالاً در قیاس با قایق‌های موتوردار خیلی آرامتر پهنۀ خلیج فارس را از سر می‌گذراند موجب می‌شود فرصت بهتر دیدنی گوشه و کنار این خلیج ناب و بی‌کران فراهم شود.

سه‌چرخه‌های آبی

سه‌چرخه‌های آبی در حقیقت سه‌چرخه‌هایی هستند که در قسمت چرخ تیوپ‌هایی بزرگ و بادی دارند. به این ترتیب افراد می‌توانند روی صندلی مخصوص نشسته و به وسیلۀ سه‌چرخه بر سطح آب حرکت نمایند. این سه‌چرخه‌ها تقریباً شبیه به قایق‌های پدالی هستند با این تفاوت که چرخ‌های بزرگ فایبرگلاسی آن‌ها موجب می‌شود نسبت به قایق‌های پدالی سرعت بیشتری داشته باشد. همچنین می‌توان گفت تکنولوژی به کار گرفته شده در این سه‌چرخه‌ها خیلی جدیدتر و به‌روزتر از قایق‌های پدالی است.

قایق‌های کف شیشه‌ای

یک نوع دیگر از قایق‌ها که در اسکله تفریحی کیش مهیا هستند با نام قایق‌های کف شیشه‌ای شناخته می‌شوند. بدون تردید سوارشدن بر این قایق‌های جذاب، حیرت‌برانگیز خواهد بود. زیرا همان طور که از نام آن پیداست کف این قایق‌ها به جای چوب یا انواع فلزات از شیشه ساخته شده است. بنابراین قایق‌سواری با قایق‌های کف شیشه‌ای امکان تماشای درون آب‌های نیلگون خلیج فارس، در حال حرکت با قایق را فراهم خواهد نمود و چه جذاب خواهد بود تماشای زندگی جاری در اعماق آب‌ها …

غواصی

یکی دیگر از تفریحات جالب و منحصر به فرد در سواحل جزیرۀ کیش، با نام غواصی شهرت پیدا کرده است. خوشبختانه در حال حاضر امکان تجربۀ غواصی به صورت تفریحی برای همه افراد مشتاق فراهم شده است. به صورتی که برای تجربۀ این تفریح ناب و مهیج تنها و تنها کافی است به سایت مربوطه در اسکلۀ تفریحی کیش مراجعه نمایید. مسئولین سایت در مدت زمانی کوتاه آموزش‌های لازم را به شما ارائه خواهند نمود، لباس مخصوص را بر شما خواهند پوشاند و همراه شما تا اعماق آب‌ها خواهند آمد.

فلای‌بورد

یکی دیگر از تفریحات مهیج آبی در جزیرۀ کیش که اتفاقاً در اسکلۀ تفریحی هم فعال می باشد با نام فلای‌بورد کیش شناخته می‌شود. در این تفریح دستگاه مخصوص فلای‌بورد به یک جت اسکی متصل می‌گردد. فرد با نیروی پمپاژ آب روی هوا به طور معلق باقی می‌ماند و می‌تواند به انجام حرکات نمایشی بپردازد. این تفریح خیلی هیجان‌انگیز و جالب است.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده