ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» جاذبه های گردشگری - پارک جنگلی صفارود رامسر

جاذبه های گردشگری - پارک جنگلی صفارود رامسر

جاذبه های گردشگری - پارک جنگلی صفارود رامسر

معرفی رامسر

رامسر، عروس شهرهای ایران، در بین طبیعتی دست‌نخورده و بناهای تاریخی در غرب مازندران واقع شده است و از مهم‌ترین شهرهای توریستی داخلی و بین‌المللی می باشد. این شهر به خاطر داشتن قلعه‌های تاریخی زیاد به شهر قلعه‌ها مشهور شده است. سفر به رامسر به ما فرصت بازدید از آبشارهای زیبا، بناهای تاریخی و طبیعت بکر را می‌دهد. در ادامه شما را با یکی از جاذبه های گردشگری این شهر آشنا می کنیم.

پارک جنگلی صفارود کجاست؟

پارک جنگلی صفارود در ۹ کیلومتری غرب شهر رامسر واقع شده و از زیباترین مکانهای دیدنی مازندران می باشد. بوستان جنگلی صفارود در جاده‌ رامسر به جواهرده قرار گرفته است. این پارک از مسیر رود دیدنی صفارود عبور می‌کند. مساحت جنگل‌ها در منطقه‌ای که این پارک در آن احداث شده است به بیشتر از پنجاه و پنج هکتار می‌رسد.

چطور به بوستان جنگلی صفارود در شهر رامسر بروید؟

یکی از بهترین راه‌های ممکن و موجود جهت رسیدن به صفارود زیبا و دیدنی رانندگی با ماشین شخصی در جادۀ سرسبز و تماشایی رامسر است. برای این مسیر ماشین‌هایی ویژه در نظر گرفته نشده‌اند. ولی اگر به هر علتی امکان رانندگی با خودروی شخصی وجود نداشت می‌توانید از آژانس یا تاکسی‌های شهری یا بی‌سیم استفاده نمایید. فاصلۀ بین شهر رامسر تا بوستان جنگلی صفارود خیلی نیست. به همین علت خیلی ساده تر از آنچه تصور می شود می‌توانید به آن وارد شوید. علاوه بر این، شاید خوب باشد بدانید که جنگل دارای دو ورودی است که اتفاقاً هر دو ورودی فرعی به حساب می‌آیند و تابلوی مشخصی ندارند. یکی از این ورودی‌ها ویژه پیاده‌روی است و پلکانی به شمار می‌رود. اگر این مسیر را انتخاب می‌کنید بایستی تا رسیدن به بوستان، پیاده راه بروید. ولی اگر خیلی وسایل دارید یا به هر علتی ترجیح می‌دهید با خودروی شخصی مسیر رسیدن به بوستان را طی نمایید بهتر است مسیر ماشین‌رو را انتخاب نمایید.

آیا پارک جنگلی صفارود برای شما انتخاب مناسبی است؟

قدم زدن و لذت بردن در طبیعت تماشایی پارک جنگلی صفارود برای هر قشری مناسب می باشد؛ از کودکان گرفته تا سالمندان و اشخاص میانسال. ولی بهتر است نکاتی را در نظر داشت. به‌ علت شیب و یا سطح ناهموار این پارک جنگلی در برخی از نقاط، بهتر است مواظب کودکان باشید. به علاوه امکان زمین خوردن و یا آسیب دیدن هم برای اشخاص مسن هست. هر چند آب جاری در صفارود عمق زیادی ندارد ولی اطراف آن هیچ نرده و یا حفاظی قرار ندارد، پس کودکان نیازمند مراقبت بیشتری هستند. پارک جنگلی صفارود فضایی خوب برای گذراندن وقت با خانواده، دوستان و آشنایان می باشد.

بهترین زمان برای رفتن به پارک جنگلی صفارود

بهترین موقع برای رفتن به پارک جنگلی صفارود، شش ماه نخست سال تا اواسط پاییز است. در فصول پاییز و زمستان دمای هوای پارک به علت کوهستانی بودن منطقه خیلی پایین خواهد آمد و احتمال یخ‌بندان هم در جاده رامسر به صفارود وجود دارد. به همین علت بهتر است در نیمه نخست سال و به ویژه در فصل بهار برای رفتن به این پارک و لذت بردن از طبیعت تماشایی آن اقدام نمایید


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده