بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» جاذبه های گردشگری کشور سوئد ﴿2﴾

جاذبه های گردشگری کشور سوئد ﴿2﴾

جاذبه های گردشگری کشور سوئد ﴿2﴾

قبلا در قسمت اول این مقاله سه جاذبه گردشگری کشور سوئد را به شما معرفی کردیم. اکنون شما را با سایر مکانهای دیدنی این کشور زیبا آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

گملا استان (محله قدیمی) استهکلم

محله گملا استان در شهر استکهلم به جهت بنای زیبا و تماشایی خود همیشه توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب کرده است. این محله قدیمی مکانی دلپذیر و مطبوع است و جایی عالی برای استراحت محسوب می شود. این مکان زیبا حتی امروزه حس و حال عصر قرون وسطی را حفظ نموده است. در این محله آثار و بناهای بسیاری یافت می شود.

خانه پارلمان کشور سوئد یکی از این بناها می باشد که معماری آن به شیوه نئوکلاسیک است و منظره ای درخشان را در مقابل چشمان شما قرار می دهد. کلیسای بزرگ از دیگر مکانهای دیدنی استکهلم در این محله قدیمی می باشد که در سده 12 میلادی احداث شده است که پس از مرمت تبدیل به قصر سلطنتی شد.

در حال حاضر مجسمه سنت جورج و اژدها در این محله به چشم می خورد. موزه نوبل هم از جاذبه‌های دیگری است که آثار برندگان نوبلدر آن قرار گرفته است. جاذبه های گردشگری دیگر آن عبارتند از تئاتر مرگ، میدان بزرگ و خانه نجابت که تجربه ای خاص را برایتان رقم می زند.

موزه هنر گوتنبرگ

در شهر گوتنبرگ سوئد موزه هنر گوتنبرگ قرار دارد که معرف فرهنگ اهالی بخش شمال اروپاست. این موزه بر هنر نوردیک تاکید دارد. داخل این موزه نمایشگاه عکاسی هم به چشم می خورد که دیدن آن را به شما توصیه می کنیم.

این موزه زیبا مجسمه‌های فواره‌ای مشهوری دارد که چشمها را به خود خیره می کند. این مکان محل نگهداری آثار هنرمندان معروفی مثل پیکاسو و لارسون است. شما علاوه بر تماشای این موزه می توانید به تالار کنسرت و تئاتر بروید که نزدیکی موزه واقع شده است و از اجرای آنها لذت ببرید.

شهربازی لیسبرگ گوتنبرگ

این شهر بازی مهیج جایی ایده آل برای سرگرم شدن است. در این شهر بازی تمام بازی‌های مهیج در دسترس شماست تا لحظاتی خوش را در این مکان سپری نمایید. سرگرم شدن به ترنهای هوایی مختلف آن به شما لحظات خوشی می بخشد.

این شهر بازی وسایل بازی عظیم متعددی دارد که خاطره ای خوش را برایتان رقم می زند. این مکان دارای مراکز خرید زیادی است که خرید را برایتان لذت بخش می کند. با رفتن به رستورانهای عالی شهر بازی لذت غذاهای آن را تجربه نمایید. چنانچه دوستدار بازیهای مهیج می باشید به این شهر بازی بروید.

منطقه قدیمی هاگا گوتنبرگ

این منطقه قدیمی متعلق به اواسط سده ۱۷ میلادی است و بناها و منازل چوبی زیبایی دارد. با قدم زدن در کوچه های زیبای این محله قدیمی لذت را به خود هدیه دهید. در این منطقه آبگرم و رستوران‌هایی وجود دارد که با غذاهای دریایی خوشمزه از شما پذیرایی می کند. در این مکان شکلات سازهایی هست که بسیار لذیذ است.

در بخش جنوب شرقی این محله شما امکان این را دارید که بر بالای منطقه اسکانسن کرونان رفته و تمام شهر را ببینید و از آن عکس بگیرید. یکی از تفریحات لذت بخش در این مکان تماشای اجرای گروههای موسیقی است. رفتن به این منطقه قدیمی تبدیل به تجربه ای عالی می شود که در سفر به سوئد به دست می آورید.

قصر دروتنینگهلم (کاخ سلطنتی) استکهلم

کاخ دروتنینگهلم در زمره مکانهای دیدنی کشور زیبای سوئد است که تماشای آن سفرتان به سوئد را تکمیل می کند. این قصر تماشایی در جزیره لوون قرار دارد که گردشگران با 50 دقیقه قایق سواری می توانند داخل قلمروی سلطنتی شوند.

این قصر زیبا در سده 16 میلادی به وسیله کاترین زن پادشاه جان سوم بنا شده است و در واقع محلی برای تعطیلات تابستانی بوده است. قصر دفعات زیادی تعمیر شده است. تماشایی ترین قسمت قصر پلکان زیبای درون آن است که در مرکز آن واقع شده است.

در مکان مذکور مجسمه الهه‌های شعر و موسیقی دیده می شود که بنا را دیدنی تر کرده است. به علاوه نقاشی‌های دیواری و سقف خیلی عالی طراحی شده است که بیشتر به یک نقاشی می ماند تا بنا. قسمت دیگر کاخ سلطنتی دروتنینگهلم اتاق هدویگ النورا است که آن هم اثر هنری درخشانی محسوب می شود. به علاوه کتابخانه‌ی باشکوه کاخ هم با نقاشی‌های شاهکار خود دل شما را می برد. اتاق تئاتر دیگر قسمت مهم قصر است که اثری بی مانند است و خاطرات شما را تکمیل می کند. داخل این قصر مجلل مکانهای دیگری مثل برج آجری و یک بنای چوبی وجود دارد که زیبایی این قصر را به کمال رسانده است.

منبع/ علاءالدین


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده